Voom Casino boonused algajatele Kogu vajalik info lihtsas keeles

Kuidas Voom Casino boonussüsteem toimib

Boonused on kasiinodes väärtuslik tööriist, mis suurendab teie mängukontot ja annab rohkem võimalusi võitmiseks. Mõistmine, kuidas need toimivad, on esimene samm. Külastades VOOM CASINO lehekülge, märkate kohe tervituspaketti. See on jagatud neljaks osaks, pakkudes kokku kuni 3000 eurot ja 300 tasuta keerutust. VOOM CASINO

Esimene samm on konto loomine. Vajutage nupule “Sign Up”, sisestage nõutud andmed ja valige oma valuuta. Veenduge, et olete vähemalt 21-aastane, sest see on kohustuslik. Pärast registreerimist olete valmis oma esimeseks sissemakseks.

Minu aus ülevaade Voom Casinost pärast paari nädalat mängimist

Kuidas tervitusboonuseid õigesti kasutada

Voom Casino pakub neljaosalist tervituspaketti. Esimene osa aktiveerub automaatselt, kui teete oma esimese sissemakse. Teise, kolmanda ja neljanda sissemakse puhul peate olema tähelepanelik. Sisestage vastav boonuskood, et pakkumine aktiveerida.

  1. Esimene sissemakse: 100% kuni 500 eurot ja 100 tasuta keerutust (automaatne).
  2. Teine sissemakse: 100% kuni 500 eurot ja 50 tasuta keerutust. Kasutage koodi: WELCOME2.
  3. Kolmas sissemakse: 50% kuni 1000 eurot ja 50 tasuta keerutust. Kasutage koodi: WELCOME3.
  4. Neljas sissemakse: 25% kuni 1000 eurot ja 100 tasuta keerutust. Kasutage koodi: WELCOME4.

Pidage meeles, et kui jätate koodi sisestamata, siis boonus ei aktiveeru. Tagantjärele seda parandada ei saa. Kontrollige alati enne makse kinnitamist, kas kood on väljale sisestatud.

Voom Casino hindamine: Kas sinu mängukogemus on kontrolli all

Mida tähendab läbimängimiskohustus

Boonusraha ei ole tasuta raha, mida saab kohe välja võtta. Iga boonusega kaasneb läbimängimise nõue. VIP-taseme boonuste puhul on see kordaja x40. See tähendab, et peate boonuse summa 40 korda läbi mängima, enne kui see muutub pärisrahaks.

Mängude panused aitavad läbimängimisele kaasa erinevalt. Mänguautomaadid panustavad 100%, samas kui rulett annab 20% ja blackjack või baccarat vaid 10%. Valige mängud targalt, et täita nõuded kiiremini.

VIP-programmi tasemed ja hüved

Pärast tervitusboonuseid ootab teid lojaalsusprogramm. Selles on 7 taset: Spark, Charge, Boost, Turbo, Vortex, Blaze ja Voom. Iga panus toob teile staatusepunkte. Üks punkt antakse iga 20 euro suuruse pärisraha panuse eest.

  • Spark: 01999 punkti.
  • Charge: 2000–9999 punkti (100 eurot boonust).
  • Boost: 10 000–34 999 punkti (300 eurot boonust).
  • Turbo: 35 000–149 999 punkti (1000 eurot boonust).
  • Vortex: 150 000–499 999 punkti (5000 eurot boonust).
  • Blaze: 500 000–1 499 999 punkti (10 000 eurot boonust).
  • Voom: 1 500 000+ punkti (25 000 eurot boonust).

Taseme tõustes saate suuremaid boonuseid, personaalse VIP-halduri ja eksklusiivseid pakkumisi. Pöörake tähelepanu sellele, et tasemeboonuste maksimaalne panus on 5 eurot. See reegel kehtib ka boonusvoorude ostmisel.

Makseviisid ja sisse-väljamaksed

Sujuv mängukogemus nõuab kiireid makseid. Kasutage Trustly makseviisi, mis on kasiinos esile tõstetud. See on turvaline ja toimib pangalingi kaudu. Sissemaksed on kohesed ja tasuta. Piirang on 20 kuni 10 000 eurot.

Väljamaksed toimivad samamoodi kiirelt. Minimaalne summa on 40 eurot ja maksimaalne 7500 eurot. Järgige juhiseid väljamaksete jaotises. Teie võidud jõuavad kontole turvaliselt ja õigeaegselt.

Klienditugi ja abi

Kui teil tekib küsimusi boonuste või konto haldamise kohta, on tugi saadaval 24/7. Kasutage lehel asuvat live-toe ikooni. Professionaalsed klienditeenindajad aitavad teid igal ajal. Samuti lugege läbi boonustingimused ja KKK jaotised. Seal on selgitatud kõik olulised reeglid, mida peate mängijana teadma.